TOIMITUSEHDOT

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksutavat

Hyväksymme maksutavoiksi 1. ennakkomaksun tilisiirtona ja 2. Klarnan kautta kaikista suomalaisista verkkopankeista Nordean, Danske Bankin, Osuuspankin, S-Pankin ja Säästöpankin verkkomaksut sekä Luottokunnan luottokorttimaksut (Visa/Mastercard). Lisäksi maksutapavälineenä käyvät kryptot, kuten Bitcoin, Etherium ja Binancessa listattuna olevat kryptot. Kun tuotteet on maksettu, aloitamme tilauksen toimituksen valmistelut.

Ennakkomaksu tilisiirtona

Hyväksymme tuotteiden ennakkomaksun tilisiirtona ennen tuotteiden toimitusta tai noutoa. Heti tilauksen tekemisen jälkeen tilaaja saa tilausvahvistuksen tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksessa on seuraavat tiedot: tilatut tuotteet, maksun saaja, laskun summa, tilinumero ja viitenumero.

Tilausmaksun saapumisen jälkeen tilaus lähetetään toimitukseen normaalisti noin kahden (2) arkipäivän kuluessa. Mikäli kyseessä on toimitusmyynti tai ennakkotilaus uudesta tuotteesta, ennakkomaksu pitää suorittaa mahdollisimman pian, koska tuotteen ennakkotilaushinta on voimassa vain maksettaessa tuote ennakkoon.

Klarnan laskulla

Lähetämme tilauksen mukana Klarnan laskun, jonka eräpäivä on 14 päivää siitä, kun tilaus on lähetetty. Asiakkaan hyväksyttyä tiedot tilauksen yhteydessä, hyväksytte että Klarna tarkistaa luottotietonne. Toimitus suoritetaan ainoastaan luotonottajan (asiakkaan) väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen. Maksamattomasta laskusta Klarna lähettää huomautuksen, josta peritään huomautusmaksu.

Klarnan laskumaksun ehdot

  • Asiakkaan täytyy olla yli 18-­vuotias
  • Asiakkaalla ei saa olla luottotietomerkintöjä
  • Toimitusosoitteen tulee olla sama kuin väestörekisteriin ilmoitettu asiakkaan osoite

Klarnan osamaksulla (yli 100 €:n ostoksiin)

Tarjoamme Klarnan kautta useita osamaksuvaihtoehtoja, joista voit itse valita sopivimman. Jäljellä olevan velan voit tietenkin maksaa missä vaiheessa osamaksua tahansa ja vaikka yhdellä suorituksella. Ostoksia on mahdollista tehdä useampia samanaikaisesti. Klarna laatii ostoksista laskun kuukausittain. Osamaksulla ostaminen on yksinkertaista ja joustavaa.

Teet osamaksuhakemuksen kassalla ostoksen yhteydessä. Kassalla valitset maksuvaihtoehdoksi osamaksun sekä halutun osamaksuajan. Ostokuukausi on maksuvapaa. Velka mukaan lukien perustamismaksu jaetaan tämän jälkeen samansuuruisiksi kuukausieriksi.

Kannattaa tarkistaa tämänhetkinen korko ja muut maksut Klarnan kotisivuilta osoitteesta https://www.klarna.com/fi/ehdot/ .

Jokaiselle hakemukselle tehdään luottotietotarkistus, hyväksyt Klarnan tarkastavan luottotietosi.

Klarnasta kysyttävää tai epäselvyyksiä? Voit soittaa tai lähettää viestiä Klarnalle. Seuraavasta linkistä löytyvät heidän yhteystiedot: https://www.klarna.com/fi/tietoja-meista/yhteystietojamme/  

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen seuraavia palveluita: GLS, DHL, Matkahuolto, PostNord (MyPack-­ tai PostNord Parcel -palvelu) ja Postia. Tuotteet lähetetään yleensä parin seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi asiakas saa saapumisilmoituksen kotiosoitteeseen tai sähköpostitse seurantakoodin. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa lähimmästä noutopisteestä.

Pyrimme lähettämään tilauksen seurantakoodin tai tiedon tilauksen toimituksesta mahdollisimman pian, etenkin jos paketissa on helposti pilaantuvia tuotteita tai asiakas on valinnut toimitustavaksi ovelta ovelle kuljetuksen.

Tuotteiden nouto noutovarastostamme ei ole toistaiseksi mahdollista, mutta kannattaa joissain tapauksissa kysyä noutoajasta tarkemmin puhelimitse tai sähköpostitse. Lähetämme tilauksen käsittelyyn ottamisen yhteydessä puhelinnumeron ja tarkemmat nouto-­ohjeet.

Toimituskulut

Maksamme postitus- ja toimituskulut yli 120 euron tilauksista, mutta ei mahdollista postiennakkomaksua. Alle 120 euron tilauksiin lisäämme toimituskulut painon ja valitun toimitustavan mukaisesti.

Mehujen ja smoothieiden toimitus ovelta ovelle kuljetuksella maksaa 13 euroa. Minimitilaus on 50 euroa. 

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Suomeen ja EU:n alueelle. Erikseen tilaamalla sähköpostitse on mahdollista tilata myös muualle maailmaan. Tilaukset ja kyselyt spostiin

Toimitusaika

Tilaukset, joiden tuotteet ovat heti varastossa, pyritään lähettämään asiakkaalle valittua toimitustapaan käyttäen tilauspäivänä tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Mikäli tuotetta ei ole varastossa, toimitusaika voi vaihdella tehtaan tuotantotilaanteen ja maailman laajuisten korona rajoitteiden mukaisesti. Toimitus kuitenkin mahdollisimman pian.

Pyrimme poistamaan valikoimistamme loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä mahdollisimman pian, sekä arvioidun toimitusajan. Lähetämme koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, tilaus voidaan toimittaa osissa ilman lisäkustannuksia asiakkaalle.

Tuotteiden toimitusmyynti ja ennakkotilaus

Mikäli kyseessä on toimitusmyynti tai ennakkotilaus uudesta tuotteesta, ennakkomaksu pitää suorittaa mahdollisimman pian, koska tuotteen ennakkotilaushinta on voimassa vain maksettaessa tuote ennakkoon.

Tilattu tuote toimitetaan lähimpään noutopisteeseen tai sen voi noutaa varastoltamme, kun tuote on saapunut. Tuote ja mahdollinen kuljetus pitää olla maksettu etukäteen. Mikäli tilaat ennakkoon tuotteen kauttamme ennakkohintaan, emme palauta rahoja, mutta voimme vaihtaa maksetun summan johonkin toiseen tuotteeseen tai palveluun. Pyrimme siihen, että ennakkoon tilatut tuotteet ovat reilusti edullisempia kuin normaalisti suoraan hyllystä hankittavat.

Teemme ennakkotilaukset suoraan tehtaalta, usein yhteistilauksena usealta eri tilaajalta, joten joskus tehtailla on ruuhkaa tilausten käsittelyssä ja toimituksissa. Lähetämme tietoa tilauksen etenemisestä tilaajalle.

Tuotteen palautus

Kaikilla web­-kauppamme tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus (pois lukien, elintarvikkeet, Udon luomuöljysekoitus, mehut ja smoothiet). Palauttaminen on mahdollista, jos tuote on avaamaton, jälleenmyyntikelpoinen ja virheetön, pakkaus mukaan lukien. Käytetyillä tai poistotuotteilla ei ole palautusoikeutta. Myöskään tilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta. Ilmoitamme tuotekohtaisesti, mikäli tuote on tilaus­ tai poistotuote.

Kauppahinta vähennettynä kuluilla (lähetys­ ja mahdolliset rahoituskulut) palautetaan noin 14 päivän kuluessa siitä, kun myyjä on saanut tuotteen takaisin ja todennut sen palautuskelpoiseksi.

Muista aina ennen tuotteen palautusta tai tilauksen peruutusta ottaa yhteyttä meihin sähköpostitse  soittamalla numeroon 045 20 20280. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Noutamatta jättämisestä seuraa ylimääräisiä toimituskuluja, jotka laskutetaan tilaajalta.

Palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita muutoin kuin niissä tapauksissa, joissa tuote on viallinen.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava healthylife.fi -verkkokaupan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta Postista tai noutopisteestä on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta tai puhelimella numerosta 045 20 20280. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Healthylife.fi ei korvaa lähettämisestä tai palautuksesta aiheutuneita postituskuluja tai rahoitusyhtiölle maksettavia kuluja, muutoin kuin niin sovittaessa etukäteen. Palautuksesta on ensin sovittava Perfect Wealth Living Oü:n kanssa. Healthylife.fi ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Suosittelemme ottamaan kuvia pakkauksesta ja tuotteista, jotka ovat vialla ja lähettämään kuvat osoitteeseen .

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti mikään kuljetusliike ei aina, huolellisesta pakkaamisesta huolimatta, onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tai vastaanottaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi, noutopisteeseen tai kuljettajalle. Ota myös yhteys meihin (), niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Suosittelemme ottamaan kuvia pakkauksesta ja tuotteista, jotka ovat rikkoutuneet ja lähettämään kuvat osoitteeseen .

Laitteiden takuu ja huolto takuun jälkeen

Jokaisen laitteen tai välineen käyttöohjeissa on kerrottu takuuaika osto­ tai toimituspäivästä alkaen. Takuu­ tai huoltoasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä meihin tai puhelimella numeroon 045 20 20280. Takuuseen ei kuulu mahdolliset postimaksut tai kuljetukset asiakkaalta varastollemme.

Huollettu laite palautetaan läheisestä postista noudettavaksi. Takuu ja huolto asioissa suosittelemme ottamaan kuvia tuotteesta ja huoltoa tarvitsevasta kohteesta, jotta osaamme auttaa mahdollisesti puhelimitse tai lähettämään oikean varaosan. Kuvat voi lähettää osoitteeseen .

 

Kurssit ja tapahtumailmoittautumisten peruutusehdot

Maksullisiin healthylife.fi järjestämiin tapahtumiin ilmoittautuessa pitää ottaa huomioon seuraavat peruutusehdot:

1.   Maksulliset tapahtumat

Paratiisi­päivällinen:

Ilmoittautuminen on välttämätöntä, koska paikkoja on maksimissaan vain 15 osallistujalle. Ilmoittautujan tilalle voi tulla myös joku toinen, mutta peruuttamattomasta osallistumisesta perimme 30 euroa. Peruutus tai muutos on tehtävä vuorokautta (24 h) ennen tilaisuutta.

Laskulla tapahtuman jälkeen maksettaessa paratiisi­päivällisen hinta on 35 eur/hlö.

Normaalisti paratiisi­päivällisen hinta on 25 eur/hlö netistä tilattuna tai käteisellä paikan päällä.  

2.   Maksulliset kurssit

Peruutus tai muutos on tehtävä kaksi (2) vuorokautta (48 h) ennen tilaisuutta.

Ilmoittautuminen on välttämätöntä, koska jokainen paikka on henkilökohtainen. Ilmoittautujan tilalle voi tulla myös joku toinen, mutta peruuttamattomasta osallistumisesta perimme täyden hinnan varauksen mukaisesti. Peruutus tai muutos on tehtävä kaksi vuorokautta (48 h) ennen kurssin alkua.

3.   Ilmaiset tapahtumat ja niiden järjestelyt

Ilmaisiin tapahtumiin ilmoittautuminen on aina suositeltavaa, jotta tiedämme järjestellä luentotilan oikein, ja ennakkoilmoittautujilla on aina etuoikeus istumapaikkoihin ja tarjoiluihin. Ennakkoilmoittautujat saavat myös jaossa olevat materiaalit ensin ja muut sitten, jos ylimääräisiä jää.

Kaikissa tilauksiin tai tapahtumiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

Quick Navigation
×
×

Cart